tisdag dag/ kväll/ natt

Dagen började med orientering i sigtuna, det var lagom varmt men blött slitigt och jag var helt stel i min höft, vilket gjorde det hela mycket jobbigare än vad det egentligen hade behövt vara (a) Sen var det hem, duscha och plugga lite innan provet med eivi som var runt halv 4. Provet gick väl helt okej fast jag började plugga imorse, haha! Gick upp till träningen för att försöka mig på att träna, men det var helt omöjligt att springa och passa, höften är för stel! Hej jag heter agda och jag är 93 år och jag behöver få en ny höftkula inopererad, någon som vill ge mig sin? (a) Övertalade frida om att åka med mig hem och köpa lite chips, dipp, godis och cola och kolla på desperate houswives just nu sitter vi i mitt rum och försöker pluggar,  MacGyver (Frida) stannar på besök över natten och hennes pluggande går inte heller så bra, nu tänker hon somna ifrån mig också :/ jag går nog och joinar henne så NATTI!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj va trötta vi var !

lova att du bloggar varje dag nu så att jag har något kul att läsa :D

2009-05-20 @ 12:46:18
Postat av: emelie

svar: hihi jag ska försöka :D

2009-05-20 @ 14:50:29
URL: http://eranemelie.blogg.se/
Postat av: Sarah.

HEJ AGDA! :D

2009-05-22 @ 17:28:49
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: emelie

haha hej! :D

2009-05-27 @ 17:05:53
URL: http://eranemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0