lill-lördag

ingenting hända i skolan idag heller, hade ingen samhäll eftersom kursen är slut, woho! :D
sen på idrotten med maria fick jag reda på att jag fick full pott på idrottsprovet och att mitt slutbetyg blev mvg, är så glad för det :) sen hade vi ingen filosofi förutom att prata med monica om hur nästa vecka kommer se ut och det blir lungt måndag och sen fika på onsdag och sedan på fredagen är det student! :D stannae en stund hos jacob för att sedan skjutsa han och jonte till rosers :)
när jag va hemma hos jacob och väntade på att dom skulle bli klara, ringer ett nummer som jag inte har inlagt på mobilen och det ända personen säger när jag frågar vem det va är: "en som tycker du är snygg" och jag fattar ingenting så jag lägger på, senare får jag ett sms från pernilla som skriver att jag va en mupp som la på, men jag hade ju ingen aning om vem det va. sen ringer pernilla och säger att det va hon som ringde för att driva med mig från sin jobbmobil :p jag blev jättechockad, men roligt var det ! :)
nu sitter jag hemma och ska plugga till naturkunskapen sen ska jag iväg till anna med nazanin och moa och dricka lite innan vi ska iväg till spid-skivan, det kommer bli så roligt! skriver mer om kvällen imorgon! :)

Juste grattis till sarah och sara som klarade matte c!
Grattis tjejer, är stolt över er :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah.

tack så mycket gumman! :D <3

2009-05-27 @ 17:38:35
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: anki

hahahah! :) rolig ohn är :p hopppas att ni had ekul igår!

2009-05-28 @ 13:12:22
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: emelie

svar till sarah: glad att ni klarade det Sarah :)

svar till anki: jag hade det jätteroligt! :D

2009-05-28 @ 15:18:53
URL: http://eranemelie.blogg.se/
Postat av: sasch

Hur otroligt det än låter, verkar och är så kommer det faktiskt stå G på våra betyg, det är sjuuukt!

EN VECKA KVAR!:D

2009-05-29 @ 22:05:20
Postat av: emelie

svar till sara: Grattis gumman, roligt! men nu är det BARA 3 dagar kvar! :D

2009-06-02 @ 15:16:18
URL: http://eranemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0