lagom rund om fötterna

kvällen började med att jag skulle gå och möta nazanin från tåget står nere vid station och väntar på henne när jag märker att klockan börjar ticka iväg och ingen nazanin som kommer, ringer några gånger och messar då visar det sig att hon hade glömt sin mobil hemma så hon var tvungen att hömta den och på detta missade hon två tåg, smart liten tjej! :) senare kom hon och även moa de valde ut lite kläder som de skulle ha på sig och jag lånade en klänning av nazanin, jättefin! :) sen gick vi till anna för att sminka oss och föra litegrann, jessica som går i annas klass skulle också med, roligt :) det blev hets med drickat eftersom vi började ganska sent och skulle iväg så snabbt, väl framme dansade vi och jacob bjöd mig på en shot, som tack för att jag kört honom fram och tillbaka till märsta x antal gånger igår på dagen :p sen fortsatte vi att dansa och umgicks och jag tog en massa bilder, kankse lägger upp några på facebook eller här om jag är snäll (a) sedan åkte vi hem med sista tåget och jag sov hemma hos anna, mys!

PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

tack sötnos, det betyder så mycket<3

2009-05-29 @ 12:23:08
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0