bara onsdag och det är redan helg...

helt slut idag, jag och MacGyver somnade inte förrän halv två och sedan skulle vi upp halv sju, haha helt slut gör vi oss iordning för att äta lite frukost och små snacka innan vi skulle till skolan :) kommer till skolan hur pigg som helst, konstigt nog men nu när jag är hemma vill jag bara lägga mig ner i min säng och somna och sova i hundra timmar, ska nog lägga mig och ta en powenap i någon timme eller så :) Ska till sara runt åtta för att göra mig iordning inför skivan ikväll, det ska bli skitroligt, fast jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig (a) jag ska nog kunna fixa ihop något lite snabbt :D nu känner jag att jag har gjort dagens plugg och imorgon och på fredag är det ingen skola, yeey! ska nog träffa frida och nerrie imorgon :D nu ska jag nog sova en liten stund, berättar allt om skivan imorgon :)

PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0