...

usch sitter hemma efter en heldag på jobbet från 10 till 21.30 :/ ville följa med sofia och malin ut ikväll men sorry brudar jag är för slut för det ikväll, men det kommer fler plus att vi åker till Kos om bara några dagar, helt underbart! :D jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen men jag har helt enkelt inte haft tid. Iallafall studenten var helt UNDERBAR, bästa dagen i mitt liv och tack iallihopa som kom och förgyllde min dag ännu mer! mottagningen här hemma var också underbar där mamma och pappa hade pyntat jättefint och maten var supergod, roligt att mina tjejkompisar stannade så länge och att ni kom till utspringet :D
imorgon blir det jobb igen från 07.30 till 18.00 puh, vet inte riktigt hur jag ska orka men på något sätt ska jag klara det :D nu ska jag gå och kolla klart på att göra en pudel men vi hörs imorgon, PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

självklaft är du en av mina närmaste! Vi får

försöka ta titten innan vi drar till kos, vilket förövrigt är om bara fem dagar!! ;D;D WOHO! älskar förresten bilden på oss i ditt förra inlägg :)



PUSS <3

2009-06-18 @ 13:17:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Madelen

Åh, Kos hade inte varit helt fel!

2009-06-21 @ 08:39:21
URL: http://madylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0