torsdag den 12 feb

inte så jobbig skoldag idag faktiskt, hade fyra lektioner sen var det hemgång :)
när jag kom hem la jag mig i soffan och bara tog det lugnt och skrev klart en sak, det är så himla mycket i skolan nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till :O men jag vet iallafall att vi åker till Rom om 37 dagar, WOHO! och innan det är det kryssning och så :) sen är det dags för alla skivor och sen studenten xD
Sen på kvällen var det dags för träning, som inte gick så bra som jag hade hoppats men det var roligt! :)
Nu sitter jag och kollar på filmen "Ett perfekt mord" med Michael Douglas, Gwyneth Paltrow och Viggo Mortensen, det är riktigt bra! ett filmtips till dom som vill se...
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på filmen, vi hörs imorgon; hejdå!

En bild som får mig att bli glad, det är nog bara för att alla ser så glada ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0