söndag

ja vad kan jag säga, fotboll hela dagen idag också jippie! :) började halv nio då jag, pernilla och nerri åkte till Rimbo för att kolla på slutspelet från första matchen, då vi såg våra moståndare spela... Första matchen var 11.20 mot Vendelseö som vi vann, andra mot Åkersberga som vi också vann, sen var det dags för semifinal som vi tyvärr förlorade. Men vi fick spela om tredjepris mot Roslagsbro som vi vann med 4-2 WOHO xD kom till och med därifrån med en medajl :o
nu har jag precis kommit hem från ett barnkalas och är helt proppmätt efter mat och fika, ska försöka plugga nu men jag kommer nog somna på en gång, hihi! :) ska kila men jag skriver nog lite imorgon, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0