onsdag den 11 feb

Först och främst vill jag säga grattis till Nerrie som fyller 20 år idag, GRATTIS! :)

Matchen igår gick väl helt okej, iallafall för laget men för mig gick det sämst, resultatet blev lika och vi spelade okej, men det kunde ha varit bättre om jag säger så :)
Just nu sitter jag i biblioteket i skolan och har precis skrivit en prov om EU och FN i samhälle, det gick inte bra alls! men men om det gick så dåligt att jag måste göra om det så får jag väl göra det, men vi hoppas på att det gick bra! :) Om en kvart har jag engelska C i ca tre timmar, inte precis något jag ser fram emot men jag måste gå...
Ikväll är det spinning runt sju sen ska jag hem och bara lägga mig och dö framför tvn, för tillfället är jag helt slut, jag orkar ingenting och det var något som syntes på matchen igår, hihi (a)
nej nu måste jag kila, men jag skriver något litet ikväll, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sarah.

welcome back! ;)

2009-02-11 @ 15:36:10
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0