dagen ganska kort

kom till skolan runt 8 träffade alla i klassen, som var sjukt sega idag, inklusive jag :) gick till en tråkig dubbeltimme med naturkunskap där vi kollade på en jätteäcklig film om matsmältningen, usch! Dom höll på att dra ut tarmarna och massa skit, hur äckligt som helst! :p Sedan var det dags för lunch och vi fick någon typ tacos röra med nachos, jättegott! Satte oss sen i den alldeles UNDERBARA solen, jättevarmt och skönt! :)
Efter det var det dags för dagens helvetes lektion med Eivi, där vi fick reda på uppsatserna och jag kan ju säga att hon hade inte lite att klaga på, det var varanann sak det var fel på. Resten av klassen hade det likadant och detta skulle vara en ministudie men min uppsats slutade på 20 sidor och då hade jag tydligen inte fått med allt heller! tycker absolut inte om henne...
Kvällens planer: Middag hos Janina för att fira Ida som fyllde 19 igår (grattis igen xD) Det vankas vin, snacks och grekisk mat, mys mys :)

Imorgon är det seriepremiär brudar, tagga tagga! xD

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah.

det var kul att kolla faktiskt, fast måste erkänna att jag bli lite rastlös ibland (a) tur att värdet var fint!

ska se till att se någon mer match :D

2009-04-26 @ 17:26:48
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sarah.

plus att jag förväntar mig en VINST då! :)

2009-04-26 @ 17:27:32
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0