vilken skön helg...

först fika med malin och sofia på arlanda sen mys hemma med en film och stor godispåse i fredgas, fika med felsägande sara i lördags på dagen och sen en pizza massvis med cola och fotboll på kvällen med sara då också ;D och idag (söndag) har jag vart på en promenad med mamma och sen bara tagit det lugnt xD det roliga va att under hela fikan och vägen hem till sara kunde hon inte säga ett ord rätt allt hon skulle säga blev del och vi hade så kul åt det ;D
kom också på att jag har suttit ovanligt mycket vid datan sen jag skaffade bloggen, det är mysigt men man blir verkligen beroende, haha... först var jag helt emot bloggar, tyckte det var helt onödigt och vad ska man skriva om liksom?! om vi säger såhär; jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om så jag skriver bara det jag känner för (a)
håll er uppdaterade! (:

buenas noches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0