tröttis fredag

vaknade runt tolv och kände mig iallafall något utvilad men med världens träningsvärk, haha! kände mg sugen på en riktigt onyttig frukost så det blev rostade mackor med Nutella och apelsinjuice till, riktigt gott! xD sen blev det en snabb sminkning för att åka med m och p till Väsby centrum och för att kolla lite i affärer med mamma medan pappa fikade med en barndomsvän (: det blev en varsin tröja till mig och mamma, min var vit och grå rutig och mammas var grön rutig. Efter en kort shoppingtur åkte vi och tände ljus för min farfar, farmor och mormor, det blev känslosamt men det gick bra (a) jag säger bara att kylan ute är hemsk, det är så kallt och regningt, längtar redan till sommaren, mys! :) sedan åkte jag förbi Sofia för att hämta min väska med kläder från igår och prata en snabbis med min kära vän :) Sedan var iallafall jag sugen på pizza och lyckades övertala pappa och dagens middag blev alltså pizza, pizza framför tvn, MUMS! xD
Nu sitter jag här ensam och kollar på Idol, vi får höras imorgon; PUSS PÅ ER <3

ännu en besvikelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0