torsdagskvällen

Tränade mellan sju och nio sen bar det av till Märsta där jag åkte hem till Sofia och gjorde mig iordning för en kväll full av kareoke xD kommer hem till Sofia som en varm, stressad och helt slut tjej redo att bara lägga mig sen och sova (a)hemma hos Sofia är  hon och hennes syster Anna i full gång med musik, smink och klädproblem och jag har bara en timme på mig att välja kläder, sminka mig och fixa håret, detta innebär ännu mera stress, gah...
Kläderna hjälpte Anna och Sofia mig med och det blev en hög svart kjol med ett vitt linne till och stövlar, helt okej faktiskt :) Sminkade mig väldigt snabbt, så det blev inget speciellt och luggen satte jag bara upp i ett hårspänne, kvällens outfit och utseende blev godkänt (a)
På Bryggan träffade vi Malin, hennes ser Frida och Ahli som redan var där och vi satte oss ner brevid dom och köpte lite dricka och skrev lappar om att vi ville sjunga och jag kan säga att ganska snabbt blev det min och Sofias tur att inta scenen och vi sjöng; "jag ljuger så bra" haha och det lät väl helt OK xD
Efter Bryggan blev det efterfest och nattmat på Statiol, mums sen träffade jag Frasse och hon skjutsade hem mig, Sofia och Jojsan xD
En lyckad och rolig kväll...



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0