torsdag den 23 oktober

den här dagens va bättre än gårdagen men ändå lite pissig, jag vet att sash håller med mig :/
idag va det skola, sim och slapp :)
Ida och jag kom till hennes systers lögenhet runt 12 och somnade på en gång och sov tills 3 då Trina kom och väckte oss för då var det dags för simning xD efter simmandet ringde mamma och sa att vi skulle äta McDonalds och jag tänkte bara mums mums mums, haha! efter Donken åkte vi hem och jag la mig i sängen på en gång och satta på "get smart" med killen från "40 year old virgin" och tjejen från "en prinsessas dagbok", den va så himla rolig! dagens filmtips!
dags att sova nu det är en dag imorgon också och då är det biotajm xD


NATTI NATTI  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0