tjugosjätte oktober

vaknade upp i ahlis trånga 90 säng runt tio och mådde så himla illa, shit vilken bakfylla säger jag bara! :p
sedan messade ahli simon och vi åkte till McDonalds och åt en efterlängtad frukost xD
senare åkte jag, ahli, simon och jonte och kollade på handboll i vikinga hallen. jag insåg att när jag satt där och kollade så saknar man faktiskt handbollen lite, det var ca 2 år sen jag slutade nu men så fort jag ser försvaret och kontringa kliar det i mina fingrar och ben; då vill man bara in och spela :p
det kändes som om matchen höll på i evigheter men när den var slut var det dags att skjutsa ahli till jobbet och jag fick skjuts till märsta station, där jag precis missade helveteståget! :@ när jag kom hem däckade jag i soffan på en gång och sov till zabbie kom runt 6, då kollade vi på one tree hill och gjorde oss iordning för träning xD

måste gå nu hörs senare :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0