redan söndag

den här veckan har gått så fort, det känns som om det nyss var måndag men nu är det redan söndag :O vart har veckan tagit vägen? (a) mycket av tiden har gått åt till plugg, tv och promenader med mamma :) helgen försvann i ett svep den också, fredag hemma kväll med idol, lördag AIK och tjejmiddag och idag har jag tagit det lugnt och försökt plugga (a)
eller jag kan lika bra vara ärlig; jjag har inte fått något plugg gjort idag, fast egentligen skulle jag verkligen behövt plugga, har matteprov imorgon och samhällsprov på onsdag med eivi och jag vet att hennes prov brukar vara svåra :/ så vi får se hur det går, hihi! :)
just nu kollar jag på "i hennes skor" med Cameron Diaz, Toni Colette och Shirley Maclane den är jättemysig, det blir dagens filmtips ! xD

NATTI NATTI <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv gumman! :)

2008-10-20 @ 09:30:50
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0