prison break

hej alla bloggläsare :)
har nyss kollat klart på prison break och jag säger bara; jag är kär (a) haha vilken nörd jag är nu, men jag måste vara ärlig :) den är verkligen superbra! Jag ger ju lite tips då och då och idag blir mitt serietips prison break. om ni har missat serien på tv kan ni alltid köpa boxarna :D fast jag har sett serien från början på tv har jag ändå alla boxarna här hemma, WOW! xD både mamma, pappa, jag och min lillasyster älskar serien, därför var boxarna ett MÅSTE, hihi !

NATTI NATTI <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Dennis den jäveln bytte kanal precis när de första 5 min hade gått för han tyckte att jag skulle gå och duscha.. (hade tränat men inte orkat duscha än för det var bra saker på tv) så jag missade det! :( som tur är har han alla de 7 första avsnitten nerladdade.. men ändå! hihi puss

2008-10-21 @ 15:56:29
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0