nu är dom bokade....

ni undrar säkert vad? och det ska ni få veta! :)
i tvåan läste vi en bok, eller rättare sagt nazanin och ida gjorde det, den heter "låt den rätte komma in" och dom blev helt sålda på den och tyckte att den va så himla bra... dom berättade för mig om den och den låter faktiskt väldigt bra, handlar om en flicka som är vampyr som blir kär i en kille och han blir kär i henne, men hon kan inte vistas i solljus eftersom hon är en vampys osv. nu på fredag har den biopremiär och vi har bokat biljetter, weej xD

Här har ni trailern:


Prison Break börjar idag också, vilken kväll! :D:D har saknat den serien sååå mycket!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA SHUT UP! vi har också bokat biljetter till den ju! jag är heeelt kär i den boken :p



det är jag ahli malin diana typ tessi och diana som ska gå :P vi lär ju ses där inne då, jag ska roa mig med att kasta popcorn på dig hela filmen (6)

PUSS

2008-10-21 @ 19:26:21
URL: http://sofiahs.blogg.se/
Postat av: vronkan

åååh jag vill också se den, boken är helt sjukt bra! :)

2008-10-22 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0