mössprovning

idag var det dags för mössprovning, äntligen är det vår tur att ta studenten, vara dom som springer ut på "balkongen" och skriker som stuckna grisar, fy tusan va skönt det ska bli! xD det känns som om det var igår jag stod på gräsmattan bakom gymnasiet som en förvirrad och bortsprungen etta och kollade på när 88:orna tog studenten, när dom var klara med skolan och skulle ta klivet ut i vuxenlivet...
men då kommer bara den stora frågan; vad ska man göra efter studenten ? ^^
man har ju alltid sen man varit liten haft drömmar om vad man ska bli och min var antingen fotbollsproffs, dagisfröken eller polis :) haha ganska stort urval va?! (a)  sen på "senare" år återstod bara polis och sen la jag till sjukgymnast. kände att jag inte riktigt var inne på rätt bana för att bli fotbollsproffs, men egentligen vem vet? ;)
sen senare runt 8 tog jag, nazanin och ida tåget till stan för att se "låt den rätte komma in" som jag trodde skulle vara bättre än den var, så den blir inte dagens filmtips (a)

NATTI NATTI, hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0