middag plus fika

vaknade runt elva, gick ut och promenerade med mamma; vi pallrade oss till märsta och tillbaka.. ringde sara på vägen tillbaka och vi bestämde oss för att träffas lite senare och äta middag på valvet och ta en mysig fika efter :) tog tio i sex tåget till märsta och träffade sara på stationen och satte oss på sex bussen till sigtuna :)
väl i sigtuna gick vi till valvet och vi både beställde en varsin sallad men sara var nyttig och drack vatten till medan jag tog en cola (a) jag är helt förälskad i cola nu för tiden, klarar mig inte utan de xD 
efter middag tog sara en kaffe och jag te, ingenting till denna gång; annars brukar vi alltid ha fikabröd till (ingen fika utan fikabröd, hihi) efter en lång och härlig fika gick vi in på ica sigtuna och träffade min käravän sofia som tyvärr jobbade sent och stod och småpratade lite med henne ett tag innan hon var tvungen att gå tillbaka och prata med fiskarna, haha ;) 
nu har jag precis kommit hem och vet inte riktigt vad jag ska göra, antingen ska malin följa med mig ut eller så ska jag till sofia och mysa och kolla på en bra film xD

adios amigos, vi hörs senare <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0