grey's kväll så som den ska vara...

inte så jobbig dag i skolan, så blev ganska seg (a) när jag kom hem blev det slapp framför tvn på en gång och väntade tills fyra då one tree hill började, haha älskar den serien xD sen när mamma kom hem runt fem gick hon, jag och min lillasyster ut och gick, vi gick fram och tillbaka till märsta, puh! det var lite jobbigt men skönt att tjejerna i familjen kom iväg tillsammans och hade "girltalk" en bra stund :) på vägen till märsta såg jag först min vän sofia köra förbi och sen lite senare kom sara körandes förbi med sin fina övningskörningsskylt och efter henne kom hennes mamma aka. "Rallybodda" i sin lilla lila bil, hihi så söt! xD sen blev jag hämtad av sara och hennes pappa och nu sitter jag vid datan hemma hos henne och vi har nyss haft vår grey's kväll med glass och cola, mumma! det är så en grey's kväll ska vara! xD

nej nu ska jag gå och vara social, vi hörs imorgon, håll er uppdaterade! :) buenas noches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0