gråtkväll

kollade nyss på grey´s anatomy, världens bästa tv-serie, men det kan också vara väldigt sorligt som ikväll... då två läkare på sjukhuset jobbar med att bota hjärntumörer och nu var det två ungdomar som var deras försökspersoner och det värsta av allt var att de var kära.. killen skulle operaras först och de sa till varandra att ingen av dem skulle dö och tjejen sa "du skulle bara våga dö" och han svarade henne "jag kan inte dö, för jag har inte älskat dig färdigt än"... det var då tårarna började rinna.

Kan det vara så att man inte har älskat någon färdigt än? ja det tror jag...


p.s jag har inte älskat dig färdigt än

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH, vilken fin blogg! Nu kan jag titta in här och ha koll på vad du gör varje dag. vi ses utanför ditt fönster...





Älskar dig min kära. Det ska alltid vara du och jag . Jag vet att du fortfarande älskar mig. Jag ser nog hur du tittar när jag alltid går två steg bakom dig. Visserligen vet du inte att jag alltid går där bakom dig, tittar på dig, luktar på dig och ditt hamsterhår

2008-10-09 @ 11:19:36
Postat av: bloggägaren

haha jag vet vet vem du är och du är så klurig Nazanin ;)

2008-10-09 @ 11:21:20
URL: http://eranemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0