gårdagen

det blev utgång med malin igår (25 okt) och fy tusan vad roligt vi hade! xD
Eftersom ingen av oss hade tänkt gå ut från början så hade ingen något förkrök såklart så vi bestämde oss för att träffas utanför Corner runt 11 snåret :) jag stressar som fan för att hinna med tio i elva tåget och som tur va fick jag skjuts av min lillasyster på cykel ner till stationen, jag hann med tåget, tack syster; det var din förtjänst! (a) träffade malin utanför Corner och vi gick in och tog en shot och en xider det första vi gjorde, eller malin tog en öl istället för en xider ;) sen stod vi som två fån i baren och drack, pratade och skrattade som aldrig förr! xD
Sen efter några timmar och många shots senare pallrade vi oss över gatan och in på Kung Carl, där vi träffade Ahli och massa tjejer från mitt fotbollslag, woho! xD vi stannade där till stängningoch sen slutade det med att jag och Ahli gick hem till henne och åt nudlar och sen somnade jag som en stock, haha! :)

tack malin för en JÄTTE ROLIG kväll! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0