fredag hela veckan

FREDAG FREDAG FREDAG!
Vad gör man en dag som denna? för det första är det ju såklart skola som vanligt! sen va jag duktig och gick ut och gick med min mamma som ville ha sällskap och jag va snäll och ställde upp :) vi gick ca 8 km snacka om att jag va helt slut efter, hihi (a) efter vi hade vart ute och gått åt vi middag och satte oss framför Idol, där min lillasyster och hennes kompis som hade tur och fick vara med på tv, de va inne och kollade på sin Idol; Johan Palm xD Man kan i en kort mening säga att jag har haft en "slappfredag". Jag behövde spara krafter inför imorgon då det är tjejmiddag, kan tänka mig att det kommer behövas ! xD ni får höra allt om den imorgon :D

värdinnan för tjejmiddag imorgon och så lilla jag :)

NATTI NATTI alla små/stora gullungar *flirt* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0