fotbollsavslutning

igår var det avslutning med laget, en kväll vi alla har väntat på! :D
dagen började på ett ställe i väsby som hette Wiken för en fem kamp, mitt lag fick namnet grymma grodorna, haha :)
efter femkampen var det dags för lunch,..
efter lunch var det dags att åka hem duscha och göra sig iordning inför kvällen, som skulle starta i en lokal som vår lagledare hade fixat, där vi umgicks innan middagen på KC :) där hade vi en liten prisutdelning med priser som årets buse, årets rookie, årets mål och några andra :D efter middag var det dags att gå tillbaka till lokjalen där vi umgicks och körde lite "jag har aldrig" som alltid slutar med en massa sexfrågor, haha! när man är på en avslutning med med en massa brudar kan nästan vad som helst hända, igår var det lite stripptease som ägde rum, haha ! lyckat... ;D runt 12 gick vi ned till KC och dansade och hade hur kul som helst! det enda jag kan säga om dagen var att den blev verkligen lyckad!

Tack alla härligt fotbollsbrudar för en underbar dag plus kväll! ;D
allt för mig idag vi hörs igen imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0