en mysig dag

jag och sara åkte till märsta runt tolv snåret, där vi först hamnade på coop och köpte med oss mjölk och bullar, självklart fikabröd :p efter det snabba besöket på coop åkte vi till pernilla där vi blev bjudna på kaffe, därav mjöken eftersom jag och sara visste att pernilla aldrig har det hemma och vi båda vill ha det i kaffet. Vi spelade "Rummy" vilket vi alltid spelar när vi träffas, det har liksom blivit som en liten tradition xD haha jag hade tur som vann andra omgången på "Rummy" men sen gick det inte så bra kan man säga :p efter några omgångar av rummy hade vi tröttnat på det och jag och sara satte oss framför tvn där "one tree hill" väntade och pernilla va så duktig och diskade :) Jag lovar att om vi inte hade tjatat ut detta spel i somras skulle vi nog kunna sitta och spela det hela natten lång (a)
denna dag blev som en reunion av oss tre och jag hade verkligen jätte mysigt och trevligt, så det ska jag se till att vi gör om xD
Saknar oss tre brudar...
hemma hos pernilla va det en massa små kattungar, för den stora katten hade fått kattungar, åå gud va söta dom va, jag blev helt kär på en gång och ville ta med mig alla hem! xD
Nu på kvällen har jag suttit framför tvn och kollat på Desperate Housewives och Brothers and Sisters, det är så bra! xD
Dagens tips kanske? ja det får det bli... :)

Tack för en underbart mysig dag flickor :) <3

NATTI NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0