dagen i kort

Till att börja med vill jag bara säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VIKTOR! xD
kom till Sofia runt halv tio där jag blev bjuden på frukost, det blev mackor med nutella som pålägg, MUMMA! xD sedan medan Sofia gjorde sig iordning satt jag och Malin och kollade på top ten Rihanna, ganska mysigt :) Malin satt inkurad i en filt och jag la mig över hela soffan, haha... Sen när Sofia var klar åkte vi till Eurostop och Malin gick till sin syster :) Uppe på Eurostop kollade vi runt lite i affärer och tog en snabb liten fika, det blev en varsin te :) Vi kollade ganska mycket efter Halloween saker tills på lördag då vi ska först ut och äta då Malin ska utnyttja sin födelsedagspresent och sen ska vi ut xD Nu sitter jag hemma och har inte så mycket att göra, väntar mest på träningen och sen blir det kareokeBryggeriet, roligt roligt xD

Puss på er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0