bra/dålig dag

dagen började både dåligt och bra, vaknade upp hemma hos Sara frös lite smått, gjorde mig ordning, gick ner och åt frukost och gick till bussen! sen va vi i skolan igen... Dagen va bra lite segt men ändå bra! när jag kom hem tog jag det bara lugnt sen runt 5 skjutsade pappa mig till valsta sim och sporthall där jag simmade med Ida det va jättemysigt och skönt xD vi pallade simma 40 längder efteråt kände vi oss stolta så vi gick och satte oss i bastun, VARMT! :p
sen på kvällen när jag kom hem, va jag på ett så himla dåligt humör jag vet inte riktigt vad det va som hände men fan va arg jag va! Jag kunde inte göra något åt det så jag gick och la mig (a)
Konstig dag men men vad ska man göra?! ibland har man dåliga dagar och jag hade min igår (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0