8 oktober

ännu ett av proven denna vecka avklarat, jag vet redan att jag kommer få ig men jag orkar faktiskt inte bry mig om hur det går, för det har vart så himla mycket denna vecka och det är inte över än...
det ända som känns skönt är att det bara är en novell tills imorgon så pluggandet blir inte lika intensivt som de tidigare dagarna! hade bara provet idag i skolan sen så jobbade jag och Ida lite med vårat projekt vilket är "Rädda pandorna" sen var det hemgång, skönt med en tidig dag xD ikväll är det grey´s hoppas sara kommer hit så vi kan kolla på det tillsammans som vi alltid gjorde tidigare, onsdagarna var liksom våra "grey´s-dagar" då vi fikade och hade tjejmys, saknar det sara!


Kommentarer
Postat av: okänd

NICE BLOGG! hahahahha.. guess who!

2008-10-08 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0