7 oktober

kom inte upp ur sängen imorse så jag bestämde mig för att stanna hemma, ett bra val tycker jag! xD låg och slappade ett tag tills jag tillslut bestämde mig för att ta rumpan ur vagnen och börja plugga, vilket jag verkligen behövde, har prov imorgon i samhällskunskap C och jag tror att det provet kommer bli svårt, SUCK! efter lite pluggande kom mamma hem från jobbet och vi bestämde oss för att fika lite, vilket var jättemysgt, har inte suttit och småpratat med mamma på hur länge som helst... tack mamma, det var trevligt :)
nu ligger jag i sängen och försöker plugga lite inför provet, men som ni kankse märker går det inte så bra eftersom jag skriver blogg istället (a)
hoppas ni alla har haft en bra dag, vi hörs imorgon.

GOD NATT xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0