18 okt är lika med tjejmiddag

dagen började med en härlig seger för AIK mot Norrköping, jag kan bara säga att dom 3 poöngen var viktiga! xD
efter matchen blev det hem och stressa i ordning sig innan anna kom och hämtade mig och sara, då var det redan dags för tjejmidag, JIPPIE! :D Innan vi kunde åka till Sarah i Sigtuna var vi tvugna att stanna till på Coop för att flickorna i bilen skulle köpa groggvirke och jag skulle få min dricka... :) efter vi stannat till på Coop var det dags att åka till Sarah, dit kom vi runt 6 och så var det dags att göra i ordning middagen denna kväll blev tacos, mumma.  vid middagen blev det en massa skitsnack och minnen, det var jättetrevligt :) efter middagen var det sing star; det är ju så himla kul! jag, sofia, hanna och malin körde en tävling innan efterrätten där jag och sofia var i ett lag och hanna och malin i ett, denna tävling slutade lika och det kankse var bäst så?! ;Defter sing star åkte anna hem, hon mådde inte så bra och hade en jättehemsk huvudvärk! till efterrätt blev det kladdkaka med vaniljglass, mums! När alla ätit upp blev det dans i köket och vi "turkiettjejer" dansade dansen från hotellet och helt plötsligt va hanna också med, medan lenne satt och tog kort :) Efter en lyckad middag bar det av till Kung Carl där vi skakade lite rumpor i några timmar! ;D'

Skål för en lyckad kväll brudar! xD    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0