torsdag

hade sovmorgon till halv tolv och sedan bara en timmes teori timme med idrottsläraren sen hem igen, skönt! xD på vgen till skolan ringde pernilla som satt på arlanda och väntade på sitt flyg till Frankrike, då kan man säga att jag vlev avundsjuk, jag vill också åka iväg och komma bort från allt ett tag, det skulle behövas...
och då var det dags för rumbyte, jag skulle få ta över mina föräldrars rum och det är det minsta i hela huset och de skulle få mitt som är det största, anledningen till detta är för att de tycker att jag aldrig är hemma och varför ska jag då ha det största rummet? haha jag kan hålla med om det och det är ganska skönt att ha ett litet rum nu för det första ; inte så mycket att städa, det är inte lyhört och det får inte plats med en massa skräp xD
Sen var det träning och sen dess har jag suttit och skrivit klart en ergonomi uppgift, booring! och nu tror jag att det ör dags att somna framför tvn till 2½ män, haha xD

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0