svenska tal och springning

Kom hem från skolan runt halv ett efter att ha varit och handlat med mamma och satte mig framför datan och försökte skriva mitt svenska tal som jag har imorgon, det gick sisådär, men jag fick iallafall några rader skrivna (a) Jag har valt att prata om våldet i Sverige och inom idrotten... jag tror att det kan bli riktigt intressant eftersom jag själv är väldigt idrottsintresserad och går på AIK matcher xD Sen efter jag hade skrivit ca halva talet kom Pernilla förbi och vi skulle ut och springa idag igen, men idag i Rosers :) och idag började vi med ett varv som uppvärming och sen sprang vi två och idag ökade vi tempot ganska bra och sen som nerjoggning blev det så att vi gick ett varv och sen fortsatte vi en liten stund inne i själva rosers också, jag tycker vi var jätteduktiga! xD Efter detta joggingspass gick vi förbi anki för att prata lite men istället blev det en omgång "rummy", såklart eftersom Pernilla var med, haha :p Efter det korta besöket hemma hos anki gick vi hem till mig och jag skulle duscha och pernilla väntade på sin skjuts hem xD tack för träningen "proffset" (a)
och just nu sitter jag och skriver och tränar på mitt tal och ser till att det är ca fem minuter, men tyvärr var det bara fyra så jag får skriva till lite mer :) så back to buiness...

PUSSIS och NATTI NATTI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0