söndag 2 november

Sista dagen på lovet började riktigt mysigt eftersom jag låg kvar i sängen till halv ett orkade verkligen inte gå upp, det kan bero på att det blev en ganska sen kväll igår (a) Sedan satte jag mig vid datan en stund och insåg att AIK spelar mot Helsingborg vid tre, jag ringer Sara och frågar vart hon är och hon är redan på väg in :O då hade hon tydligen frågat mih igår kväll om jag skulle med in på matchens men jag hade sagt nej och det läskiga är att jag verkligen inte kommer ihåg att hon frågade mig (a)
Så jag klädde på mig och pappa skjutsade mig till station och jag satte mig på tåget in mot Sthlm, vilken tur att jag hann! :) sen hoppas jag av i Solna och stressade som en galning för att hinna till Råsunda till avspark och det gjorde jag xD matchen va jättebra och AIK vann med 3-1 och ett av målen va så snyggt att jag bara stod och gapade! :O Det var den sista hemmamatchen så nu är det slut på mitt årskort! :/ När matchen var slut gick Mats Rubarth runt hela planen och tackade för sina åtta år och allt stöd, för denna match var hans sista för AIK, hemskt men sant... Efter matchen var det bara hem och byta om och äta middag för sen skulle jag på tränning och träningen var lika rolig som vanligt! xD nej nu är det nog dags för mig att gå och sova, eftersom det är skola igen imorgon, USCHA! :/ Lovet har verkligen flygit iväg... 

.


Förevigt trogen...



NATTI NATTI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0