snön är här...

ja och då var den första snön här och allt kom på en gång! nu har det slutat snöat men det har verkligen snöat två dagar i streck, helt sjukt! :p men det är väldigt fint, på ett sätt älskar jag vintern men endå på ett sätt hatar jag den... jag älskar allt det vita det är så himla fint men jag hatar att det ska vara så jäkla kallt och när snön blåser upp i ansiktet, uscha! (a)

idag är det måndag igen och dags för ett nytt schema och det enda jag kan säga om mitt är; SKIT... Jag har fått det sämsta möjliga schema som man kunde ha fått, går från 8.15 fram till 4-5 varje dag, blä blä blä och åter blä! Det enda som jag är bra med schemat är att vi har två sovmorgonar, weij xD 
Idag har jag inte gjort så mycket var i skolan på dagen, på de sista två lektionerna fick vi hålla på och fixa med nedräkningsskyltarna och idag är det bara 195 dagar kvar till studenten, woho xD fick också reda på ett jag fick godkänt i matte b, fy fan va skönt nu slipper jag läsa det en period till! :D:D Senare var det hem och skotta lite snö och småpyssla hemma och sen familjen upp till morfar på en fika, tycker så synd om honom, han sitter där helt ensam i sin lägenhet :/
Blev ingen måndagspromenad idag heller, jag och pernilla bestämde oss för att det kankse var bäst att strunta i det när vädret är som det är, smart drag tycker jag (a) 
nej nu börjar prison break igen måste dra!

PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Toria

ÅH GRATTIS till matten! Fan vad skönt;)

<3

2008-11-25 @ 09:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0