Rom är lika med NEJ!

Det var en skön men tråkig dag idag, hade bara en lektion mellan halv 2 och halv 3 då det var mentorstimme. Vi fick då reda på av Nazanin och Sebastian som varit på möte med rektorn och några andra viktiga personer att vår Italien resa blivit inställd för att skolan inte har råd... väldigt konstigt eftersom det ingår i vår studieplan att sam-sam eleverna ska åka på en studieresa i årskurs tre men självklart när det kommer till 90: orna ska allt ändras och gå "fel". Men skolan har självklart råd att ge alla elit-ettor och op- ettor splitternya datorer och dela ut ipods till maltarna :@ åhh jag blir så arg, jag vet att jag inte kan göra något åt det men jag blir så besviken för det är mycket för detta man har jobbat nu i två år, vi höll tex. på med ett arbete om Italiens alla regioner i tvåan för att vara väl förberedda inför resan, detta arbete höll vi på med i sex veckor och blev ca. 20 sidor långt per person... ÅHH! men som sagt så kan jag inte göra något, det är bara att inse att det inte blir någon resa, så jag får se fram emot studenten istället! xD

PUSSIS

något har hänt men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0