onsdag

två prov denna dag; satt först två timmar och skrev en uppsats i svenska b nationella och sen ett rättskunskaps prov i avtal och kredit xD
efter mina två prov var det hem och fixa litegrann och bara ta det lugnt efter en ganska jobbig inledning på denna vecka (a) jag var helt utpumpad på krafter och ville bara lägga mig ner på soffan och kankse till och med somna till one tree hill, min icke det får man inte sova till, det är bäst! xD
sen var jag duktig och gick och hämtade en balansbräda hos en av min lillasysters kompisar, precis som jag hade lovat min tränare, har inte varit lika duktig att stå på den ikväll men jag får göra det en annan dag, kanske imorgon :)
pernilla har nästan nyss varit här och lämnat guitar hero som jag ska få låna av henne under helgen, fan va skoj, det kommer vara helt utnött när hon får tillbaka det, haha! (a) jag är så avis på henne som åker till Frankrike imorgon och kommer hem på söndag, dummis :p och den stackars lilla tjejen har fått en inflammation i en sena i foten eller va tusan det va var så hon har dissat våra löpningspass två dagar nu, hihi, men snäll som jag är så förstår jag att hon inte kan springa så krya på lilla foten nu i Frankrike gumman så tar vi igen det nästa vecka xD
nej nu måste jag gå och skriva lite på uppgifterna jag har fått i ergonomi av min idottslärare :/

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0