måndag hela veckan

Förlåt för dålig uppdatering, har haft en ganska lång helg, men nu är jag här igen! :)
Då var det måndag igen, dags för en ny vecka jobbigt men man får väl stå ut :) dagen började som vanligt i skolan, som var supertråkigt också det som vanligt (a) gick i skolan till tre då vår mattelärare var snäll och lät oss gå en timme tidigare, WOHO ! xD men då var det bara att hämta lillasyster på Ekilla och sen åka hem för att plugga, igen, uscha! :/ men men vad ska man göra när man har mycket? det är bara att ta tag i det och göra det... Sen runt sju kom Pernilla förbi och det var dags för vår måndags promenad som är ner till räddningsverket och runt det området och tillbaka, idag blåste det riktigt ordentligt men det gick bra! Promenaden tog ca en och en halvtimme och sen gick vi förbi Anki och pratade med henne ett tag, det var kul att se henne! :)
När jag kom hem duschade jag och så och sen var det dags att bänka sig framför tvn för att se Prison Break xD och nu sitter jag här och skriver lite och ska snart sova, är ganska trött och har världens träningsvärk sen träningen igår, puuh :O
Nej nu är det dags att nanna, hoppas ni har haft en bra och trevlig dag xD

PUSSIS <3

Kommentarer
Postat av: anki

kul att se dig/er med! :D <3

2008-11-15 @ 00:00:18
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0