kvällen

Har nyss varit ute på en lång prommis med Pernilla xD det var ganska kallt men mysigt, vi gick gångvägen ner till räddningsskolan där vi också gick förbi badet och kände på vattnet och guuud vad kallt det var, som att hålla i en isbit :p sen fortsatte vi förbi badet och hela vägen runt räddningsverkets område och kom ut vid slutet på gångvägen och gick vidare ner till rosersbergs station där latmasken hade parkerat sin bil, haha! :) men man kan nog också säga att jag var lat eftersom Pernilla fick skjutsa hem mig sen, hihi :p hela denna promenad tog ca två timmar och jag tycker vi var jätteduktiga, ett varstitt plus i kanten till oss! xD Tack Pernilla för en mysig promenad... xD
Just nu sitter jag och försöker skriva klart mitt PM och det går väl sisådär, men jag måste bli klar ikväll för det ska vara inlämnat imorgon (a) Men rackans nu börjar ju Prison Break, det betyder alltså att jag får skriva klart det efter PB, hihi xD

Jag säger god natt och tack för mig nu, natti natti xD <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jahajaha, här går man minsann och skaffar sig en blogg utan att berätta :O

2008-11-03 @ 21:54:56
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0