helgen

fredag- helgen började med en middag med min familj, min morbror, hans fru och morfar hemma hos oss xD vi åkte också upp till kyrkogården för att tända ett ljus för mormor för det var ett år sen hon dog... Efter middagen och kyrkan kollade jag på idol och bara tog det lugnt efter en jobbig skolvecka :/

Lördag- Ida och Trina kom förbi och vi kollade på "Jiddra inte med Zohan" den va ganska rolig men man är inte van att se Adam Sandler i en sån roll :p Till filmen fanns självklart en massa onyttigheter som chips, dipp, godis, läsk och choklad, mums xD Efter filmen blev det lite guitar hero och sen var det dags för dom att åka hem, men det var mysigt, tack tjejer! xD Efter Ida och Trina hade åkt hem kollade jag och lillasyster på en film, vi kände inte för nått speciellt så det blev "Superhjältarna" haha :)

Söndag- tog det bara lugnt på dagen och kollade på en film med pappa, kommer inte ihåg va den hette men den handlade om något fängelse, den var riktigt bra xD Sen på kvällen var det dags för träning, vi spelade mest två mål inför allt inomhus cuper, jippie xD sen när jag kom hem kollade jag på "into the bkue" och nu ligger jag i sängen och skriver detta blogginlägg och ska nog sova eftersom det är skola igen imorgon, buhu! :/


Natti natti, PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0