hela min torsdag

dagen i skolan var kort, började runt 10 och sen var det jag plus sju stycken till i min klass som skulle göra svenska nationella det muntliga talet :) i början ville jag inte alls göra det men det gick faktiskt bättre än jag trodde xD talet skulle vara mellan fyra och sex minuter och mitt landade på 5,37, puh :) jag pratade om våldet inom idrotten och folk som träffas för att slåss bara för att de får en såkallad "kick" av det, sjukt! jag var iallafall sjukt nervös och kände att när jag stod där fram och pratade så kände jag hur mitt ansikte blev varmare och varmare men när sebastian kom till mig efteråt och sa att mitt tal var jättebra kände jag mig lugn (a)
När jag kom hem tog jag det bara lugnt och kollade på grey´s anatomy som mamma hade spelat in åt mig och bara väntade på träningen, jag hade verkligen ingen ork att plugga fast jag egentligen skulle behövt det (a)
Runt halv sju åkte vi till räddningsverket och hämtade josse och sen bar det av till träningen och det var kallt ska jag säga er, riktigt kallt! men roligt och då känner man inte kylan så mycket :p
När jag kom hem la jag mig på soffan och skulle kolla på high school musical 1 men jag somnade på en gång, helt slut (a) det var allt för min torsdag :D

PUSSIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0