fotboll fotboll fotboll

det blev inget 200-dagars för mig igår var helt slut och kände pngest inför denna tidiga dag som skulle börja redan vid sex imorse för att packa, äte frukost och ifxa resten inför vupen. klockan sju var det samling då vi samlades vid märsta station för att sedan åka iväg mot Viksjö där den första matchen var tio i nio, puh! :p

vi vann en match, spelade två oavgjorda och förlorade en, inte det bästa resultatet men vi hade iallafall roligt! xD Efter en lång dag med massa fotboll var det dags att åka hem och bara ta det lugnt ett tag!
Bra kämpat brudar! :)
Nu sitter jag och kollar på Waterboy med Adam Sandler och väntar på att mamma och pappa kan komma hem så jag får ta bilen och åka till Sara, vi ska ha en mysig kväll med Mamma Mia, varm choklad och popcorn, mumma! :)
Vi hörs när jag kommer hem från Sash xD

PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0