första skoldagen

USCH säger jag bara, nu är skolan igång igen och det känns inte alls kul och den första veckan efter lovet kan ju inte börja jobbigare... dagen börjar med en dubbeltimme samhälle, där vi sitter och antecknar i två timmar, puh :O och sen avslutas dagen med  en dubbeltimme matte b, inte roligt alls! och nu sitter jag hemma och ska skriva på mitt PM inför muntliga nationella i svenska som jag har på torsdag, hoppas det går bra! men saken är den att jag inte kan koncentera mig jag vet inte riktigt vad det beror på men det går bara inte att skriva... men skriva blogg det går tydligen men det skulle jag kunna vänta med tills ikväll men icke sa nicke... aja nu måste jag verkligen skriva på detn där saken. skriver mer ikväll om hur det gick xD

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0