första advent

Glad första advent, kan ni fatta att det redan är första advent, det här året har verkligen gått fort :O
orkade inte skriva igår när jag kom hem från Sara, men vi kollade aldrig på Mamma Mia för Sara fick inte igång dvd n, haha :p så vi kollade på Hairspray som gick på tv, Sara hade inte sett den och jag hade bara sett början så det var perfekt! Det blev en filmkväll med cola, choklad, kakor och senare bjöd hennes pappa mig på glögg, mums! xD
Jag bara älskar glögg, det är verkligen jul för mig när man får dricka glögg! Åkte från Sara runt elva då jag var helt slut, jag somnade nog till och med i soffan (a)
Idag vaknade jag nog runt ett och det var verkligen skönt att få sova ut, gick upp och åt frukost och kollade lite på tv med mamma som precis hade kommit hem från jobbet. Senare började jag att skriva klart mitt idrottsarbete som ska vara inne imorgon och så skrev jag klart samhällen, uscha! Sen fikade jag och mamma och vi tog oss upp till kyrkogården och tände ett ljus för mormor, för hon älskade allt som hade med första advent att göra... jag saknar dig mormor!
När vi kom hem från kyrkogården kollade jag på One tree hill och gud va jag grät det var dett så sorgligt avsnitt (a) efter det kollade jag på gossip girl och satte framför datan typ tills nu, när jag har bestämt mig för att gå och sova (a)

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0