FN och kvällspromenad

Dagen började med ett besök på svenska FN förbundet där vår klass fick sitta och lyssna på dam vid namn Helen, hon berättade om strukturen och allt annat, bla bla bla :) och lite längre ner vid bordet sitter vår samhällslärare och ser hur nöjd ut som helst eftersom hon fick en massa härliga ideér till provet på måndag, suck! efter Helen kom en annan tjej vid namn Maria som snackade om FN:s projekt "röj en mina" och efter hennes prat var det klart och vi fick gå, hihi :p
Vi gick direkt till tåget och åkte hem, var hemma runt fyra och då var jag tvungen att skriva mitt tal tills på tordag, gick inte så bra men men sånt är livet, jag har ju hela dagen på mig imorgon också, tur! xD en annan sak som också är tur är att jag faktiskt tro det eller ej blev klar med mitt PM igår kväll och fick det iväg skickat idag, puh...
Sen vid halv åtta hämtade jag Pernilla hemma hos henne och vi stack ut och sprang, idag sprang vi faktiskt :O men när vi hade sprungit klart tog vi en promenad också, som nerjoggning (a) och mitt under "nedjoggningen" går vi förbi en liten stig och när stigen är några meter bakom oss stannar pernilla upp lite och säger: "vad är det där för nått?" och precis när jag ska vända mig om och kolla tar pernilla tag i mig och skriker BUH! och jag skrek till, skojja inte om att jag blev rädd (a) sen när mitt hjärta slutat slå i 180 stannade vi upp lite och kollade på himlen och den var jätte stjärnklar och det var jättefint xD
När jag kom hem kollade jag på Desperate Houswives, Christine och Brothers and Sisters och åt äppelpaj, nyttig jag är ,efter lite träning, haha :p men det får jag ta igen sen om jag orkar :p Penilla alltid lika roligt att träffa dig :)

nej nu är det dags att sova, natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0