en onödig skoldag

hej allihopa! idag har nog varit den mest onödigaste dagen i skolan på länge, gick upp runt sju och insåg att jag hade sovmorgon till halv elva men eftersom jag hade lovat lillasyster och hennes kompis att skjutsa dom till skolan så var jag snäll och gjorde det och sen åkte jag hem och sov två timmar på soffan innan det var dags att åka tillbaka till märsta och skolan. När jag kommer dit har vi ingen rättskunskap för att vissa i klassen gjorde prov och vi andra ska göra det imorgon så då har vi håltimme i tre timmar dvs dubbeltimme i RK och en timme lunch, drygt! sen runt två var det svenska och då fick jag vänta en timme i skolan bara för att få reda på vad jag fick på det muntliga nationella i svenska...
Vilken onödig dag, kunde lika bra varit hemma och fått en massa nyttigt gjort (a)
Hoppas ni andra har haft en lite mer nödvändig dag xD

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0