dagen i kort

här har ni min dag ganska snabbt och sammanfattat; gick i skolan från 8 till halv 2 sen åkte jag till Sollentuna för att hämta Pernilla sen åkte jag hem för att hämta en klänning och kjol som jag köpt igår för jag skulle lämna tillbaka dom. så jag åkte hem och sen till Väsby Centrum där jag, Pernilla och Linda gick och åt och fixade lite grejer i centrum sen åkte jag hem och nu sitter jag här och kollar lite på tv och har nyss duschat xD Det är ju 200-dagars ikväll, men är inte så taggad eftersom jag ska upp 6 imorgon för att åka på inomhus cup med fotbollslaget xD
men men vi får se hur allt blir ikväll, jag kommer säkert ha det jättekul endå (a)

Vi hörs senare, PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0