BUH på Allahelgonadagen

Lördagsmorgonen började med en tripp till Väsby för min och mammas del för att köpa en jacka till mig, mamma föjde endast med som sällskap och sen skulle vi slänga lite saker på tippen :) efter en väldigt kort resa till väsby åkte vi hem igen, då jag ringde sofia för att prata lite om kvällen och sen ringde jag malin och vi åkte till sofia för att göra oss iordning tillsammans inför kvällen xD kommer hem till Sofia någon gång efter två, då hoppas jag in i duschen, fixar håret, sminkar mig, sätter på lösögonfransar osv och Sofia och Malin gör sig också iordning och lite senare kom Ahli :) vi träffade Diana på Märsta station och sen tog vi17.04 tåget in mot Sthlm där Malin hade bokat bord klockan 6 på en restaurang vid namn "Greken på hörnet" och det enda jag säger är gud va god mat, ett bra tips till er som vill ta er käraste på en romantisk middag (a)
Efter en väldigt god middag började vi röra oss vidare för att hitta ett bra förkröks ställe och det gjorde vi, nu kommer jag inte riktigt ihåg va stället hette men mysigt var det xD efter några drinkar gick vi vidare och denna gång till Centralens stora toalett där vi bytte om, sminkade oss och gjorde fejk sår, jag hade ett skott sår i pannan och på bröstet, det var faktiskt läskligt hur riktigt såren såg ut :O sedan gick vi till Toxic där vi skulle skaka lite rumpa, ett helt okej ställe faktiskt, dock tog vi 00.50 tåget tillbaka till Märsta för att gå på Kung Carl, haha vilka KC haggor vi är, men jag älskar oss endå brudar! xD På KC träffade man en massa folk man kände och folk man inte träffat på riktigt länge, det blev lyckat! xD
Här kommer en bild på oss brudar när vi va utklädda och klara...
om ni inte ser vad vi är så berättar jag och jag börjar från vänster;
Sofia; död polis, Malin; död skolflicka, jag; död comboy/girl, Ahli; (död) djävul och Diana; död tjej xD

Så jävla snygga vi är! :D

TACK FÖR EN JÄTTE LYCKAD KVÄLL BRUDAR, och hoppas att du blev nöjd Malin eftersom det var din födelsedags present... (Fast du fyllde år för typ ett halvår sen, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0