tisdagskväll

Hej allihopa!
Sitter hemma hos Sara och kollar på Ugly Betty, jag säger bara att Marc är så himla söt med alla sina små kommentarer som den till Wilhemina idag; "Delightful? Dinner? You don't even eat dinner... OH MY GOD! You like him!" xD
Jag vet att jag säker låter som värsta tv nörden men jag vet att TQ är exakt likadan då vi snackade om detta över sms (a) TQ vi är två tv nördar du och jag, men vi är stolta över det! xD
Nu är klockan snart nio och jag och Sara ska kolla på antingen Titanic eller Bodyguard det spelar egentligen ingen roll för man gråter i vilket fall som helst, hihi :) Men innan filmen ska vi kolla en snabbis på Blondinbellas egna tv dagbok, vet inte riktigt vad jag tycker om den :p
Nu har vi bestämt oss och det blir nog en blandning av Kevin Costner och Leonardo DiCaprio, en lite salig blandning men det kommer iallafall att bli mycket gråta ikväll. Tur att jag ska dela säng med Sara så jag har någon som kan trösta mig sen när jag ligger med ögonen fulla av tårar, buhu... :/
Allt för mig idag, vi hörs imorgon!
PUSSIS

Kommentarer
Postat av: TQ

Oja, och grymt stolta över det också :D! Marc är så söt :'D

2008-12-16 @ 21:05:49
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: N

Haha, jag och Tee (Tanzilas nya nickname by me, får se om det går hem) messade också! Håller med om Marc btw.



Okej... Nu när jag läser det här så inser jag att det låter som ett forum för kanal5-medlemmar (ja, jag vet hur det ser ut där för jag har varit medlem i 3 år nu...)



ROSITA OUT <3

2008-12-16 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0