onsdags kväll hos Sara

Har varit i kista idag och handlat present åt Trina som fyller år på fredag xD sen när jag kom hem var Pernilla utanför mig och skulle hämta sitt guitar hero, buhu, vi har haft några roliga tider jag och guitar hero (a)
just nu sitter här hemma hos Sara och är varm som en kamin, dom har så grymt varmt här! :O kan det bero på att de bor på landet? *flirt* kom hit runt sju och då skulle jag och Sara egentligen plugga men vi hamnade i deras underbara soffa och bara blev dö trötta sen låg vi där fram till grey´s anatomy, som dessutom är så bra! kan inte fatta att hon som spelar meredith grey är runt fyrtio år, när hon snarare ser ut som tjugofem?! tänk om man fortfarande kunde se ung ut när man börjar bli gammal... och där har ni ännu en av mina grubblings frågor; varför ska man bli gammal? vi pratade om det häromdagen med vår filosofi lärare monica om livet om varför man ska födas, sen gå i skolan halva livet känns det som, sen jobba resten av livet, sen gå i pension och sen dö, vad är det för mening?
kan man inte bara få leva i all oändlighet? fundera på det...

PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill ju se bilderna från alanya :( varför så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? :P

2008-12-05 @ 00:59:50
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida :)

2008-12-05 @ 01:12:33
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0