måndag den åttonde december

måndag måndag redan måndag, uscha... det är så tråkigt för helgerna går så himla fort, känns nästan som om man inte hinner göra något överhuvudtaget :/ det enda jag har hunnit med är; trinas 18 årsdag, glöggkväll, träning och plugg, känns inte som så mycket!
dagen började med att bli väckt av P runt åtta, sminkade mig (har nog aldrig sminkat mig så fort), åkte till sollentuna för att hämta henne, hängde där och kollade på "the perfect man" fram tills halv tolv då skolan började med att åka skridskor; jag suger verkligen på det och det är verkligen kallt, förstår inte hur hockeyspelarna kan vara där frivilligt och spela. För det första är det läskigt att bromsa med dom där sakerna på fötterna och sen är det kallt, skola; en så onödig skodag, satt två timmar med eivi och skulle sköta röstningen för UF (ungdomsfullmäktige), åt fruktsallad med Sarah, Sara och Alexandra, sen en timme folosofi och sen hem och bara ta det lugnt xD Satt mest på filosofin och klottrade i mitt block, det var intressant men jag kände mig så upp och ner och distraherad av andra tankar. Men i stort sett är det ju det filosofin går ut på; att tänka! hmm ganska smart av mig xD
Nu ska jag iallafall sova, det är ju faktiskt en dag imorgon också!
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0